esmaspäev, mai 18, 2020

Kodune märkmik

Kirjandi puhul ei teadnud kunagi ette, mis hinde võib saada. Sageli sain viie, aga proovikirjandi eest sain minimaalse hinde ja õpetaja sõnul ei saanud nii halva kirjandi eest paremat hinnet panna. See näitas vist õpetaja tujukust, et hinnete kõikumised olid nii suured. Aga võis olla, et proovikirjandi hinne võeti alla selle lühiduse tõttu. Olin kirjutanud nii pikalt nagu tavaliselt, aga proovikirjandi ja lõpukirjandi puhul oodati suuremat pikkust.

*
Olin koolimajas. Tahtsin teistele järele jõuda. Enne vaatasin oma kodust märkmikku. Mõtlesin, et kui kodune märkmik kooli kaasa võtta, siis on koolis ka kodusem tunne, mõni võtab mänguasju. Aga mäletasin, et varem ma polnud just tahtnud, et koduseid asju kooli satuks, sest nooremates klassides võidi nende nägemise pärast narrima hakata.

*
Tegin arvutis kaks võrgukeskkonda lahti ja mõlemad nägid välja teistsugused kui tavaliselt. Ekraanile tuli hoiatus, et minu arvutile on praegu sisse murtud. See oligi siis muutuste põhjus. Sissemurdmise kõrvaldamiseks panin programmid kinni ja mõtlesin sulgeda ka arvuti. Ei teadnud, kas sissemurdmise kõrvaldamisega kaovad ka võõrad muudatused. Vaatasin veel programme ja need olid ka muutunud. Ütlesin, et ei tea, kust kaudu mulle sisse murtakse. Olin külastanud regulaarselt ühe tüdruku võrgulehekülge, mõtlesin, et võibolla tema murdis sisse. Mõtlesin, et rohkem ma sinna ei lähe, ta on liiga võõras.

0 vastukaja: