kolmapäev, mai 20, 2020

Enne eksamit

Lähenes eesti keele eksam. Võtsin kätte näidistöid, et neid lugeda. Ühes töös oli õpilane kirjutanud ühest oma harrastusest ja õpetaja oli juurde kirjutanud, kui hea tulemuse õpilane oli sellel alal saavutanud. Seda oli õpetaja kirjutanud õpilase kiituseks, aga teised õpetajad võisid selle märkuse tõttu vaadata, et palju punast, ja hinnet alandada. Öeldi, et eesti keele eksam on lollidele, et neil ka mõnel eksamil hästi läheks. Vaidlesin vastu, et mõnele on mõni teine eksam kergem. Mõtlesin, et kui ma loen õpiku asemel vigaseid õpilastöid, siis ma ei õpi juurde.

*
Ma ei teadnud, kuidas ma Tartusse tagasi saan. Aga mulle tuli meelde, et Raivo on lubanud meid varsti sõidutada. Olin võõras linnas ühe jalanõu ära kaotanud. Ema ütles, et mis minust saaks, kui ma Norras ka midagi ära kaotaksin. Seda ütles ta sellepärast, et Norras olid asemele ostmiseks kallid hinnad. Aga ma polekski Norrasse läinud.

0 vastukaja: