teisipäev, august 11, 2020

Fotode erinevus

Tehti grupipilti. Lauri N. hüüdis pildistatavatele, et need ei punastaks. Üks tüdruk hüüdis vastu, et punastab küll. Vaatasin varasemate aastate klassipilte. Need olid erinevalt tehtud. Algul mõtlesin, et ühel aastal on fotograaf ütlemata jätnud, et jalad kokku pandaks. Siis mõtlesin, et ta on vist hoopis öelnud, et kõik esimeses reas ühe jalaga ühe sammu kõrvale astuksid. Mina olin rea otsas ja olin astunud vastumeelsusega. Teisel pildil esimeses reas ei seistud, vaid istuti, aga sellel oli ka öeldud, et kõik istujad jalgu rea ühe otsa suunas kallutaksid.

*
Lamasin oma voodis. Toas oli veel rahvast. Bristol rääkis minust. Ma ei teinud tast välja ning lamasin liikumatult. Bristol rääkis, et minu luules punaste ööde kujund on laenatud vist isa luule punaste õhtute kujundist. Bristol rääkis, et keegi peale ema ei ole mind vist vannitanud. Ta ütles, et mul on olnud kolm naist, aga need on kõik osutunud kas laisaks, lohakaks või üheks kolmandaks asjaks, mistõttu ma olen nad ühel hetkel plõksti välja vahetanud.

0 vastukaja: