teisipäev, august 04, 2020

Saamata auhind

Lõppes kiirmaleturniir. Ma ei hakanud veel koju minema, vaid ütlesin, et eelmisel turniiril sain teise koha, aga pole veel auhinda saanud. Jürgen I. tahtis tabelist kontrollida, kas peab mulle auhinna andma, aga tabelit ta ei leidnud. Peebo oli kirjutanud tabeli eelmine kord tavalisest erinevale kandjale ja polnud seda hiljem ka ümber kirjutanud. Jürgen hakkas minu ütluste ja loogika põhjal eelmise korra tabelit taastama. Üks vanem mängija ütles, et oma tulemust ei tohi teadvustada, siis mängib paremini. Mõtlesin, et võibolla tõesti mängib paremini, aga mulle tulemuse unustamine ei sobi. Jürgen küsis ühelt tugevalt noorelt mängijalt, kas see mäletab eelmise korra tulemusi. Minu üllatuseks mäletas ta minust paremini. Ta tõmbas kirja pandud paremusjärjestuse maha ja kirjutas uue asemele. Jürgenil oli juba peaaegu terve tabel taastataud, aga nelja mängu tulemused olid veel puudu. Läksin teise ruumi. Ma ei teadnud, kui kaua peab veel ootama ja kas sellest üldse kasu on. Käis juba järgmine turniir noortele, kus Jürgen oli kohtunikuks. Aga ta tuli mulle järele ja tegeles ka uue turniiri ajal minu küsimusega edasi.

0 vastukaja: