laupäev, august 01, 2020

Tasuline mäng

Lumi oli jälle maha sadanud. Ütlesin, et homme lähen suusatama. Vastati, et homseks on lumi sulanud, sooja on kümme kraadi. Ütlesin, et täna saab suusatama minna. Ronisin üle suure lumehunniku.

*
Mängisin viimasel ajal arvutiga malet. Selleks arvasin olemasolevaid kasutajanimesid ära ja mängisin nende alt. Nüüd tuli mulle mõte, et seda ei tohi teha, sest mängimine on tasuline ja kui ma mängin kellegi teise kasutajanime alt, siis peab keegi teine maksma. Klaus oli alguses öelnud mulle minu enda kasutajanime, aga selle olin kohe ära unustanud. Maleprogramm asus küll koduses arvutis, aga mängimine käis võrgu kaudu, seetõttu see maksis raha. Mõtlesin, kas ma pean jälle üksi mängima hakkama, ma ei taha. Mõtlesin, et küsin Klausilt oma kasutajanime uuesti järele. Krister läks esialgu keldrisse ja jäin teda keldri uksele ootama. Aga ta oli seal kaua. Artur kõndis mööda ja küsis, mis siin toimub.

0 vastukaja: