kolmapäev, august 26, 2020

Pikk uni

Mõtlesin, et mulle EKRE ei meeldi, nendega ära leppimiseks annan järgmistel valmistel hääle neile. Neil ei ole kõik kandidaadid ühe head, aga mina valin Valge.

*
Olin ühel päeval kopeerinud endale võrgust blogisse kolm erootilist fotot. Nüüd üks mees saatis etteheitena listi kõik need kolm fotot ja veel hulga samasuguseid. Mõtlesin, et võiks talle vastata, et tegelikult need fotod mulle endale ka ei meeldi.

*
Läksin Pille tuppa. Vastu tuli Krister. Ta oli endal maski eest võtnud, aga ma ei kartnud, sest mul ei olnud prille ees. Taganesin kööki ja Krister tuli järele. Nooremana oli tal nägu korras olnud ja siis ta polnud veel maski kandnud.

*
Hakkasin pöidla küünt lõikama. Märkasin, et olen hakanud rohkem kui poolt küünt korraga ära lõikama, seetõttu jätsin viimase liigutuse tegemata. Küsisin arstilt, kas tal on ülearu lõigatud kohale panemiseks mingit salvi anda. Seletasin, et lõikasin liiga palju, sest küüne kaugemas otsas oli sälk ja sealt lõigata proovides oli küüs alt lahti.

*
Tahtsin oma toas ühte juhet taha panna. Aga teadsin, et jagajaid ei tohi üle koormata. Mõlemas jagajas oli juba maksimaalne lubatud arv juhtmeid. Pealegi kui ma oleks selle juhtme taha pannud ja ära unustanud, oleksin võinud hiljem juhtme otsa komistada.

0 vastukaja: