laupäev, august 29, 2020

Sündmus õppehoones

Olin magistriõppe lõpetanud, aga tegelesin õppetööga edasi. Läksin õppehoonesse. Selgus, et seal tähistati J. Lombi sünnipäeva. Mulle öeldi, et ma ei tohi siin olla, sest mind ei ole sünnipäevale kutsutud. Vastasin, et ma ei tulnud sünnipäevale, vaid eksami aega vaatama. Jäin siiski peoliste hulka. Ütlesin, mida ma natukese aja eest mõtlesin. Mult küsiti, kuidas ma selle meelde jätsin, millal ma mõtlesin. Vastasin, et ongi, varem ma oskasin mõttes numbreid lugeda, aga enam ei oska. Hakkasime majast lahkuma. Väljusin uksest särgiväel, aga ei saanud aru, kas ilm nõuab jopi selga panemist. Vaatasin seda kraadiklaasi pealt. Selgus, et see näitab üle 20 kraadi külma. Täpsest kraadide arvust oli raske aru saada.

*
Hakkasin aru saama, et Helina ja Tiiu on üks ja sama isik. Nad olid esinenud erinevas vanuses inimestena, aga mind olid mõlema kirjutised huvitanud. Tegelik reaalne isik oli vist Tiiu. Kui järele mõelda, siis nad olid mõlemad kirja pannud ühtesid ja samu seisukohti.

0 vastukaja: