reede, august 07, 2020

Tugev vastane

Mängisin maleturniiril. Seis läks laual valeks ja püüdsime seda protokolli järgi taastada. Minu vastane oli Fischer, kes rääkis, et minu käigud on mõttetud. Mulle nii ei tundunud. Minu vastane oli King Kong. Mul õnnestus ta ühe võttega magama panna. Aga kanti ette, et ta teeb läbi une ka sellist häält, et ta ärkab veel üles. Emane hiigelahv isegi ei maganud ja võis samuti kallale tulla.

*
Istusin koolitunnis. Tundi andis meesõpetaja. Ta ütles, et me paneksime nüüd õpikud ära. Panin õpiku lauanurgal olevasse virna, aga sellest oli vist õpetajale vähe. Panin õpiku lauasahtlisse, kuigi tunni lõpul ei pruukinud meelde tulla õpikut sealt välja võtta. Arutasin pinginaabriga toimuvat. Kohtusin naisõpetajaga, kes andis inglise keelt. Ta rääkis, et minu viimase klassi viimane veerand tuleb kaks, mida teha, kas panna aastahinne samuti kaks, või mitte, kuna mul on suurem osa veerandeid parema hindega. Küsisin, kas see veerandihinnet ei päästa, kui ma saan eesseisva tasemetöö viie. Rääkisin, et need hinded ei näita tegelikku keeleoskust, sest ühel korral ma sain eesti keele kontrolltöö kahe, kuna seda kirjutati esimeses tunnis, aga järeltöö sain eriti juurde õppimata nelja. Ütlesin, et ma töötan tõlkijana, aga mul on võõrkeeled kahed.

0 vastukaja: