esmaspäev, märts 29, 2021

Juhendamine

Pärast Trumpi ametiaega toimus Ameerika poliitikas muutus, et vabariiklik partei läks laiali ja asemele asutati Trumpistide ja Bidenistide Liit, mis ühendas kahte varem vaenulikku tiiba. Seni oli ametis olev Ameerika president kandideerinud alati ka teiseks ametiajaks, aga Trumpiga oldi vähem rahul ja üks tema enda partei poliitik tegi ettepaneku, et esitame sel korral teise kandidaadi. Poliitikute välimuse poolest oli teisel parteil häälte kogumisel eelis.

*
Olime hakanud õhtuti vaatama ühte välismaa telekanalit. See oli kvaliteetkanal, sest sealt tulid enamasti kvaliteetfilmid. Kui näidati vähem väärtuslikku, siis teadustajad ise ütlesid, et see on vähem väärtuslik. Mina eemaldusin televiisorist, teised jäid vaatama ja näidatavat arutama. Mõtlesin, et kui ma pole ise ülikoolis ühtegi head kursusetööd kirjutanud, kuidas ma saan siis üliõpilasi juhendada. Üliõpilasena olin püüdnud õppejõududele selgitada, et töö lehekülgede arv ei ole tähtis, aga nüüd õppejõuna sain aru, et õppejõud ei oskagi millegi muu kui lehekülgede arvu järgi hinnet panna. Mina poleks märkust teinud, kui üliõpilasel oleks kasutatud kirjanduse nimekiri lühike olnud, aga üliõpilane oleks võinud võtta järgmine kord teise juhendaja, kes oleks teda karistanud. Üks poiss hakkas mulle esitama keerulist küsimust välismaa kaevanduste kohta. Enne kui ta oli oma jutu lõpetanud, mõtlesin, et vastan, et arvatavasti on Eesti kaevandustes olukord sarnane.

0 vastukaja: