kolmapäev, märts 17, 2021

Summa suurus

Vilepil oli uus nimi. Öeldi, et mina sundisin teda nime vahetama. Mõtlesin, kuidas ma teda sundisin. Aga see oli vist olnud nii, et ta ütles, et ta sööb oma mütsi ära, kui ta eksib. Siis selgus, et ta eksiski. Ta oli asendanud mütsi nimega.

*
Kahe õpilase kohta öeldi, et nad räägivad nii palju, et kui nemad rääkima hakkavad, ei saa keegi teine rääkida. Seletati, et palju räägivad need, kellel on positiivsed emotsioonid. Olin Piret P. kohta stendil paberit näinud ja soovitasin tal seda ka endal lugeda. Läksime saksa keele tundi. Istusin Pireti selja taha. Mõtlesin, et kui ma istun teise koha peal kui eelmises tunnis, siis vist Erik minu kõrvale istuma ei tule. Õpetaja ütles, et see ei ole ju minu koht. Vastasin, et täna istun ma siin.

*
Viimane lumi oli sulamas ja arvati, et edaspidi lund ei tule. Aga oli tõenäoline, et viimasel lumetriibul on tuumarelv alles ja ta võidakse käiku lasta. Vaatasin aknast välja ning ütlesin, et lund sajab. Sander vaidles vastu, et see pole lumi. Ütlesin, et siis lörts. Sander vastas, et see pole ka lörts. Ütlesin, et siis on selle õige nimi lobjakas, aga ma eelistan lörtsi sõna.

*
Maksin Kristeri moodi mehele ühe euro. Selgus, et see oli liiga suur summa. Ta ütles, et kui ma annan talle veel kuus eurot, siis ta saab neli tagasi maksta. Keeldusin seda tegemast, sest mulle tundus, et niiviisi kaotaksin ma veel rohkem raha. Pärast mees nõustus, et ta küsis valesti. Teisel pool barjääri läksid õpilased reas koolisööklasse. Krister vaatas ühele tüdrukule rahulikult naeratades otsa ja tüdruk läks näost punaseks. Siis hakkas Krister vaatama otsa ühele poisile. Poiss hakkas Kristeriga rääkima.

*
Jõudsin koolimajja. Selgus, et mul pole vahetusjalanõusid. Varem olin neid hoidnud koolimajas, aga viimati olin koju kaasa võtnud ja nüüd polnud kooli tagasi toonud. Kell oli vist juba tunnis, aga mina pidin alles uuesti kodus vahetusjalanõude järel ära käima.

0 vastukaja: