pühapäev, märts 21, 2021

Viilud riiulis

Istusime ümber laua. Lauri N. püüdis mulle midagi õpetada. Ütlesin, et tema mind ei õpeta. Mõtlesin, et nüüd võidakse arvata, et ma ütlesin seda sellepärast, et jõugus muudeti tema auaste minu omast madalamaks. Olime Paides ja algas söögiaeg. Mina lugesin veel söögilaua peal ajalehte. Aga lõpuks panin selle kõrvale, öeldes, et nüüd hakkan sööma. Läksin endale toidupoest sööki tooma. Leidsin riiulitelt lahtiseid toiduainete viilusid, mis vist mõni ostja oli pärast söögiaja lõppu söömata jäänutena poodi tagasi toonud. Puudutasin rohkemaid kui ma võtsin, kuigi minu käte küljes võisid olla koroonapisikud. Mõtlesin, et söön vanaema köögis valitud viilud ära ja siis lähen poodi nende eest maksma. Aga kui mul on toit juba kõhus, siis müüjad enam ei näe, mille eest raha küsida.

0 vastukaja: