pühapäev, märts 14, 2021

Kohavahetused

Henn ja Toomas istusid minu laua taga. Ütlesin, et ma lähen siis väiksesse kööki. Aga hoiatasin, et kui seal hea ei ole, siis ma tulen tagasi. Vaatasin pildiajakirja, kus oli palju fotosid. Mõnel fotol oli sinimustvalge lipp. Elektronkirjaga oli mulle varem saadetud fotosid, millel kõigil oli sinimustvalge lipp, neid oli võetud sellest ajakirjast. Nüüd selgus, et kirjaga oli saadetud vaid valik fotosid, ajakirjas olid suuremalt jaolt ilma liputa pildid. Kuulsin, kuidas suures toas rahvuslust halvustati. Läksin sinna tuppa ja surusin rääkijale käe põsele. Läksin seejärel oma tuppa tagasi. Suures toas hakati rääkima, et minu käitumine on täiesti lubamatu. Mind hüüti uuesti sinna tuppa, nähtavasti pahandamiseks. Läksin taas sinna ja tegin, nagu ma ei saaks kutsumise põhjusest aru. Küsisin, kas mind kutsutakse hambaarsti juurde, juuksurisse või ühte kolmandasse kohta. Ekslesime ühe maja treppidel ja koridoridel. Kui ühes suunas minna, jõudis samasse punkti tagasi, aga proovisin vastassuunda. Avasin seintes olevaid kappe, lootes leida midagi väga huvitavat. Kappides midagi eriti huvitavat ei olnudki, aga sisse vaadata vast oli huvitav. Pidime põgenema ohutusse kohta. Lugesin sel teemal neljarealist luuletust, mis algas sõnadega:

Läheme nüüd kaevandusse.
Mina lähen laevandusse.

0 vastukaja: