pühapäev, märts 28, 2021

Toit linnas

Kõndisin tänaval, hoides käes nõud keedetud ja osaliselt kooritud kanamunadega. Vastu tuli Taimo koos teiste meestega. Taimo küsis, kas ma keetsin munad enne ära. Ta oli mind varem juba nende munadega näinud, ma polnud neid vahepeal ära söönud. Läksin istusin Raekoja platsil olevasse söögilauda. Kui ma olin ise toiduostja, siis tahtsin osta ainult neid asju, mis mulle kõige rohkem maitsevad, aga võibolla see polnud tervislik. Olin valmis ka nüüd toitu ostma, aga laual juba oli toitu. Küsisin lauas istuvalt naiselt, kas laual olevaid asju võib süia. Ta vastas, et osa võivad need ka ära süia, kes pole ise ostjad.

*
Koolis oli igaüks pidanud vastama ühte enda valikul pähe õpitud luuletust. Ma olin lugenud enda kirjutatud luuletuse sellest, kuidas mul on paha. Ma polnud öelnud, et see on enda kirjutatud, aga sellest võidi aru saada.

0 vastukaja: