kolmapäev, märts 31, 2021

Valikuvariandid

Vennad hakkasid Peedule sõitma. Arutasime, kas nad saavad malelaua kaasa võtta. Ütlesin, et kõige paremat malelauda ma ära ei anna, aga neid on rohkem. Üks on hiigelsuurte nuppudega. Aga kaasavõtmiseks oleks sobiv papist malelaud. Kui selle lahti tegin, siis selgus ikkagi, et sellel on osad ruudud peaaegu täielikult maha kulunud. Ütlesin, et võibolla saaks seda kasutada, kui ruudud vesivärvidega üle värvida.

*
Ühe asutuse välisukse lähedal olevatel istmetel istus hulk inimesi. Istusin nende juurde. Kirjutasin, et ühel leheküljel on hulk vastusevariante selle kohta, millisesse inimtüüpi ma kuulun, aga ma ei tea, millist vastust valida. Märkasin, et üks teine inimene on minu juttu kommenteerinud. Ta oli kirjutanud, et ma olen tüübilt vabamüürlane, sest ma teen asju perioodiliselt.

0 vastukaja: