teisipäev, märts 23, 2021

Sõttaminek

Taani sõjavägi läks sõtta. Kogu vägi oli kolmeliitrises purgis. Oli karta, et enne suurema osa väe purgist välja saamist võib vaenlane purki rünnata. Klaus ütles, et ma kardan marineerimist, aga marineeritud kurk on söödav. Üks tüdruk tuli minu juurde ja ütles, et talle ei meeldi, et ma pikalt räägin. Vastasin, et vahel ma räägin just ühelauseliste fraasidega. Istusime selle tüdrukuga külg vastu külge. Tema suust lendas minu suhu süljepritsmeid, võibolla koos koroonapisikutega. Mõtlesin, et sellepärast, et ma siin koos selle tüdrukuga olen, saab meie väes rohkem mehi surma. Otsustasin vahepeal lahingutegevuse üle vaadata. Vaatasin erinevatest akendest välja. Ühe akna peal korraga ma kaua ei olnud, et mind ei saaks sihtida. Lugesin Churchilli. Vaatasin, et ta teab psühholoogia kohta samu asju, mida mina.

0 vastukaja: