laupäev, märts 27, 2021

Üritused

Mul oli suure toa sahtlis palju asju. Aga hakkasin neid sealt vähemaks võtma, et vähem vajalikud oma tuppa viia. Sahtlis oli üks vahend, mida sai kasutada teise vahendi abil, aga see teine vahend võis otsa saada. Sahtli lukus oleku ajal ei oleks sahtlis elav E. Loone saanud ise otsa saanud vahendit juurde toomas käia.

*
Korraldasin üritusi, kus arutati küsimusi. Üritusele pääsemiseks tuli maksta osavõtumaksu. Aga kui keegi maksmata jättis, ei hakanud ma talt raha nõudma, vaid maksin tema osalemise ise kinni. Üks arsti elukutsega inimene ütles, et arstidele ei saa selliseid üritusi korraldada, sest nende erialal pole millestki rääkida. Minu meelest nad oleksid saanud uuemaid teadusuudiseid arutada.

*
Läksin ühele peole. Helena pani kapi peale paki, millele olin ühel varasemal korral kirjutanud küsimuse, et mis pakis on ja miks Helena seda kaasas kannab. Helena nähtavasti oli rahul, et ma sinna kirjutasin, muidu poleks ta täna pakki kaasa võtnud.

0 vastukaja: