neljapäev, juuli 08, 2021

Keemia kontrolltöö

Kui viidati Kristeri kirjutisele, siis Krister hüüdis, et kõik tema kirjutised on jama. Mind ajas selline lause naerma, aga püüdsin naeru varjata, sest minu selja taga istus ema, kes poleks sellise tobeduse üle naermist õigeks pidanud.

*
Sain tagasi keemia kontrolltöö. Hindeks oli kaks. Mul viimasel ajal hakkasid hinded allamäge minema. Ütlesin, et ma ei saa õppida kõiki õppeaineid korraga, pealegi keemia mind ei huvita. Näitasin tüdrukutele, et kaks pandi hoolimata sellest, et mul olid üle poole vastustest õiged. Tüdrukud läksid ütlesid selle Venele edasi. Vene vaatas tööd uuesti ja ütles, et igas vastuses on viga. Ta soovitas, et me hakkaksime vaatama telesaateid. Ütlesin, et mina otsin filme internetist, seal on neid rohkem. Valmistusin malet mängima. Sander võttis minu kontrolltöö enda kätte ja hakkas sellele kommentaare kirjutama. Ta kirjutas, et pole suurt vahet, kas vastus on 99 või 98. Algul sain aru, et ta tahab öelda, et mulle oleks võinud parema hinde panna, pärast tundus, et ta tahab välja jõuda selleni, et Venel oli õigus.

0 vastukaja: