kolmapäev, juuli 28, 2021

Vilistlasvõrgustiku lõpp

Saabus kiri, et ülikooli vilistlasvõrgustik lõpetab tegevuse. Kui sellega liitusin, ei teadnud ma veel, milline see on. Kujutasin ette, et midagi tuttavate listide taolist. Liitumisel küsiti, kas ma olen valmis panustama. Vastasin, et olen, arvates, et sellega nõustun kirjadele vastamisega, mida olin listides ka varem teinud. Ühtegi küsimust aga ei saadetud, vaid võrgustik pidas monoloogi. Vähemalt üks kord tuli kiri, et kuna ma olen andnud nõusoleku panustada, siis ma võiksin mingile üritusele kohale minna, aga selleks ma omateada nõusolekut andnud ei olnud. Võrgustiku kirjad ei olnud postkastist tervikuna loetavad, vaid sisaldasid linke edasi klikkimiseks, aga kogemus ütleb, et postkastist linkide klikkimine on ohtlik. Pealegi olid uudised suuremalt jaolt võõraste teaduskondade kohta, samal ajal kui ma ei jõua enda eriala kohtagi nii palju lugeda kui tahaksin. Viimases kirjas öeldi, et vilistlasvõrgustik kolib ühismeediasse üle, aga seal ma seda enam ei jälgi, sest hinnete panemisega keskkonnad huvitavad mind veel vähem.

0 vastukaja: