neljapäev, juuli 22, 2021

Külaline sünnipäevapeol

Olin kutsunud Oudekki eelmine aasta oma sünnipäevale, tänavu ta pakkus ise, et tuleb jälle. Ta tuligi kohale. Kui mult oleks küsitud, kas ma Helinat ei kutsunud, siis oleksin vastanud, et ma ei kutsunud kedagi. Oudekki küsis, kas mul üks lauamäng on. Ta ütles, et kui mul seda ei ole, võib ta selle mulle osta. Küsisin üle, mis nimega lauamäng. Tundus, et see oli meil kodus olemas, aga ma polnud seda mänginud. Nüüd kutsusin vennad televiisori ette, et hakata selle mängu tükke muude mänguasjade hulgast välja sorteerima. Seletasin, et televiisori ees ei jää kõndijatele nii ette kui puhveti ees. Oudekki pakkus, et istub lauas minu kõrvale. Isa vastas, et ta arvab, et mul ei ole sellest hea meel. Oudekki istus lauda ja naeris sellise häälega nagu lapsena. Alles lapsepõlve häält kuuldes läks mul tuju paremaks.

0 vastukaja: