kolmapäev, juuli 14, 2021

Söökla uuendused

Läksin kooli sööklasse. Arvasin, et igal klassil on kindel vahetund, millal ta sööklas süia võib, aga mulle öeldi, et see pole enam ammu nii, nüüd võib süia iga vahetunni ajal. Mina ütlesin, et ma teadsin, et kooli kohvikus on nii. Sööklas ei pidanud enam sööma ka kindlat ette antud toitu, vaid võis valida hulga erinevate toitude vahel. Toitude valimiseks olid pikad järjekorrad. Ütlesin, et Nõukogude ajal oli selle poolest asi parem. Üks õpetaja oli nõus ja ütles, et nende järjekordade tõttu jäävad õpilased tundi hiljaks.

*
Õpetasin ühte last. Öeldi, et talle valmistab kannatusi, kui tema kehaosad pole üksteisega vastavuses. Püüdsin selle mänguasja kehaosad õigesse asendisse keerata. Aga vaatasin, et teise asja vahele pistmine ei õnnestu, muidu tuleb raamatu poogna viimane klamber köite küljest lahti. Laps istus laua taga ning õppis malet ja kabet. Saabus J. Lomp, kes imestas, et ma lapsele juba nii kõrgel tasemel õpetust jagan. Vastasin, et mina teda ei sunni.

*
Olin kitsas keldriruumis. Siin lendas paar kärbest. Mõtlesin, et need kärbsed surevad nälga, sest keldris pole neil mitte midagi süia. Aga siis vaatasin, et põrandas on praod, kust tuleb veel palju kärbseid juurde. Kui nad said sisse lennata, siis nad pidid saama ka välja lennata.

0 vastukaja: