reede, juuli 16, 2021

Vastuse täpsus

Tegin ülikooli sisseastumiseksamit. Selleks oli hulk kaste ja igas kastis rida küsimusi. Küsisin õpetajalt, kas vastusesse tuleb kirjutada täpne aasta või piisab sajandist, et oleks kindel, et vastus on õige. Vaatasin, et tegelikult ma vist tean esimese küsimuse täpset vastust, see asi juhtus Saaremaa vallutamisega samal aastal 1227. Kirjutasin ka teiste küsimuste vastuseks täpse aasta. Õpetaja võis minu suulise jutu põhjal meelde jätta, et ma pole vastustes kindel. Ühes küsimuses taheti Saaremaa krooniku kahte nimekuju. Kirjutasin, et Saaremaal nimetati teda Nodtke ja mandril Notke. Kõndisin vahepeal klassiruumis ringi. Vaatasin, et minu koha taga istuv Krister vaatab minu põrandal olevasse kotti sisse. Ütlesin, et tõmban koti luku kinni, et Krister ei saaks minu spikrite pealt maha kirjutada.

0 vastukaja: