laupäev, juuli 17, 2021

Kristeri teod

Öeldi, et umbes viis kirjandit olid üsna ühesugused, sest need olid kõik Kristeri kirjutatud. Ta kirjutas peale enda kirjandi valmis ka teiste omi, kes ise ei osanud. Mulle polnud ta kirjandi kirjutamist pakkunud, sest teadis, et ma oskan ise ka. Aga mina sain valmis ainult enda kirjandi, Krister oli võimeline neid rohkem kirjutama.

*
Mängisin arvutiga malet. Kui võitsin natuke materjali, lõpetasin mängu ja panin tehtud käigud blogisse kirja enda võiduna. Pärast proovisin pooleli jäänud kohast edasi mängida ja nüüd arvuti võitis. Mõtlesin, et kui ma kirjutasin pluss miinus üksteise peale, siis see tegelikult tähendabki lihtsalt, et sel hetkel oli mul parem seis. Võitu oleks tähendanud, kui pluss ja miinus oleks olnud üksteise järel.

*
Õpetaja Rootsi tahtis, et me näitaksime, mis meil on päevikusse kirjutatud aastaid tagasi seoses tunnist puudumisega. Mul oli tolle klassi päevik alles ja näitasin. Kord nägi ette, et vabanduse all peab olema lapsevanema allkiri, aga mina olin pannud enda allkirja. Koduteele asudes ütles Erik, et vana päeviku võib ka lihtsalt minema visata. Sidusin saapapaelu. Ühe saapa sõlmega ma polnud rahul. Tõmbasin selle paela uuesti lahti, et uuesti siduda.

*
Mulle oli tulnud ööpäeva jooksul kolm telefonikõnet. Ühest ma neist olin juba emale rääkinud. Nüüd mitu tundi hiljem tahtsin lisada, et öösel helistas Krister. Kui ema oleks küsinud, mida Krister rääkis, siis oleksin vastanud, et ütles, et ta on purjus. Tegelikult seda oli ta öelnud muuhulgas, põhiline oli tal üks konkreetsem jutt.

0 vastukaja: