laupäev, juuli 22, 2023

Aken ja ekraan

Isa vaatas aknast ehitustöid ja ütles, et kui tal muud tööd ei oleks, siis ta töötaks ka ise ehitajana. Sellega ta tahtis võibolla soovitada, et mina ehitajana tööle asuksin. Minu meelest minu puhul oli selline amet välistatud ja see ei sobinud praeguses vanuses ka isale.

*
Vaatasin aknast välja. Tänavale olid tekkinud suured koerakarjad. Üks laps kiirustas, et koos teiste inimestega naabermaja trepikotta jõuda ja sellega koerte käest pääseda, aga kui koerad oleks tahtnud, oleksid nad selle lapse ikkagi kätte saanud.

*
Olime külas ja peolauda istumas. Puutusin kogemata vastu televiisorit, mille ekraan läks seetõttu vastu teise televiisori ekraani. Ütlesin, et tuleb kontrollida, kas televiisor pärast sellist müksu töötab. Müksasin televiisorit kogemata veel kord. Mulle öeldi, et minu käitumine on lubamatu. Vaidlesin vastu, et teised lähevad ka vastu televiisorit, ainult kardavad vähem ja ei juhi sellele seetõttu tähelepanu.

0 vastukaja: