teisipäev, juuli 18, 2023

Külaliste hääled

Teises toas käis pidu. Mina magasin oma voodis. Peoruumist tuli üks naine mind äratama. Ta ütles, et ma võiks kellegagi tema tütardest abielluda. Ma ei tahtnud väga halvasti öelda, seetõttu vastasin ainult, et mul ei ole tervis korras. Naine ütles, et sellest ei ole ta kuulnud. Ta rääkis, et üks minu oskus peaks hea olema. Käisin ja vaatasin korraks peoruumi. Mind nähes üks mees ähkis vihaselt. Läksin oma tuppa tagasi. Pidu kandus sinna. Mul olid veel ööriided seljas. Tahtsin panna selga päevariideid, aga ootasin, et külalised enne lahkuksid. Kartsin, et päev läheb raisku. Üks naine küsis, mis ta ülikooli peaaine oli. Ta pakkus ühte varianti, aga ma parandasin, et õige on teine variant. Rääkisin, et ma mäletan veel kõiki oma ülikooli eksameid. Ühte vahepeal ei mäletanud, aga mulle tuletati meelde, et ma ei teinudki seda Mihkelsonile, vaid teda asendanud Andile.

*
Tahtsin koju viia mõned huvitavamad raamatud. Muuhulgas juba loetud raamatu, kus oli kirjutatud huvitavalt Saksa liidumaadest. Tegelikult oli ema need raamatud kodust siia toonud, et koju ruumi teha. Kui ma oleks kolm raamatut koju tagasi viinud, oleks seda olnud liiga palju. Hakkasin kirjanduse majast lahkuma. Nägin veel B. Vaherit, kes rääkis, et täna on valimised, aga ta parem ei anna valimislubadusi, sest neid tavaliselt ei täideta.

0 vastukaja: