kolmapäev, juuli 26, 2023

Teekäija

Nägime tänaval ühte keti otsas olevat koerakutsikat, kes kõndis tagurpidi. Vahapeal lohistas selle lapse ema seda last niimoodi edasi, et laps võis haiget saada. See koer ei olnudki vist veel õiget pidi kõndima õppinud. Sisenesime erinevatesse trepikodadesse. Ukse avamise ajal läksid ühed kassid sisse ja teised tulid välja. Üks korteriuks nägi välja väga lagunenud. Otsustasin kindlaks teha, kas selles korteris keegi elab.

*
Jõudsin meie trepikoja ukseni. Olin kõndinud emaga koos ja nüüd arvasin ema ka trepikoja ees nägevat. Esitasin talle ühe küsimuse. Aga selgus, et rääkisin hoopis ühe võõra poisiga, kes küsis vastuseks, mida. Ma ei hakanud küsimust kordama, vaid ütlesin, et ajasin inimesed segi. Läksin ema otsima. Ta võis koduni jõuda teist teed kui mina vastu läksin. Olin Inglismaal. Siinset metsa nimetati vihmametsaks, Inglismaal sadas palju vihma. Erinevus troopilistest vihmametsadest oli vist, et siin oli parasvöötme vihmamets. Aga praegu olin ühel väiksemal saarestikul, suurel Inglismaal vihmametsi ei olnudki. Tahtsin minna suurele Inglismaale tagasi. Vaatasin ettepoole, kas ma näen kuskil kahte tagaotsitavat. Inglismaa oli küll suur, aga vist oli võimalik tagaotsitavad üles leida.

0 vastukaja: