neljapäev, juuli 06, 2023

Füüsika ja füüsiline

Läksin kooli. Ukse juures tuli vastu mulle võõraid noorema klassi õpilasi, kellest osad ütlesid tere. Mõtlesin, et nad püiavad vist kõigile tere öelda, aga kui ei vastata, peaks neil varsti see harjumus üle minema. Läksin ühe teise klassi füüsikatundi, et võtta kapist oma vahetusjalanõud. Kükitasin õpilaste selja taha maha, et õpetaja mind ei näeks, seejärel avasin kapiukse. Mõtlesin, et ma ei saa ju hakata iga päev vahetusjalanõude pärast võõras tunnis käima. Järgnevalt seisime klassivendadega poiste duširuumi ukse taga. Ruumis olid sees veel noorema klassi tüdrukud. Algul ootasime, et nad välja tuleks, siis läksime varem sisse. Räägiti, et sellist asja enam eriti ei ole, et poistele ja tüdrukutele oleksid eraldi klassid. Vastasin, et aga kui aineid vabalt valida saab, on tulemus sama - ükskord toimus füüsikaolümpiaad ja ma olin sel päeval poistest tundides ainus. Mõtlesin, et võibolla hilisematel kordadel ei olnud tunnis enam ühtegi poissi, kui ma ise ka olümpiaadile läksin, aga neid tunde ma ei näinud.

0 vastukaja: