esmaspäev, juuni 06, 2005

Uks, uurimistööd

Ühes unenäos oli isa avanud kaks korda ukse ühtedele ja samadele võõrastele inimestele. Teisel korral olid nad lööma hakanud. Panin valmis asjad, millega neid vastu lüia, kui nad kolmas kord peaksid tulema.

Teises unenäos rääkisin Jaanile, et kaitsen vist magistritööd teist korda veel ja korporatsioonis, kus Mait Ms. võib selle eest ka magistrikraadi saada. Nüüd nad kindlasti arvasid, et tema korporatsioonis, aga mõtlesin enda korporatsiooni. Olin teinud Maidu magistritöö keeletoimetust, aga sellega olid tekkinud sisse uued vead ja ta polnud omalt poolt teksti enam üle vaadanud. Kaljuste rääkis kellelegi: "Epp Lauk on noor ja talle meeldib lugemine. Ta loeb vurinal." Arvasin, et ta on minu töö esimest poolt juba lugenud, sest oli tookord komisjonis. Ma ei olnud kirjutanud magistritööd mitte ainult Maidule, vaid olin seda õues koos lastega kirjutanud. Nüüd tuli mulle meelde, et peale selle, et küsisin Oudekkilt e-mailiga tema uurimistöö teemat ja hiljem lõputöö teemat, mida ta enam ei öelnud, olin talt varem õues küsinud ka tema magistritöö teemat, mille ta oli naabruses asuva vene ohvitseride maja ees kriidiga asfaldile kirjutanud.