teisipäev, november 01, 2011

Lilled kommunistidele

Lugesin ajalooajakirjast artiklit, kus kiideti nõukogudeaegseid kommuniste. Isa ütles selle kohta, et näidatakse, nagu oleksid ainult Kelamid halvad. Selle peale tuli mul mõte. Ütlesin, et Saul jäeti entsüklopeediast välja selleks, et tema kohta liiga palju halba teada ei saadaks. Tegelikult ma ei olnud kindel, kas ta jäi välja ainult lasteentsüklopeediast või ka täiskasvanute omast. Selle artikli all oli L. Vahtre vastus. Ülemises artiklis oli öeldud, et kommunistidele kingiti seina ääres lilli. Vahtre küsis sellega seoses, kas see pani kommuniste seinast kaugemale ja lilledele lähemale nihkuma.

*
Tõusin hommikul üles ja väljusin kodust pidžaama väel, et minna Kaunase puiesteele vannituppa. Kui hakkasin juba kohale jõudma, tuli mulle meelde, et olin päevariided maha unustanud. Seetõttu läksin koju tagasi. Otsustasin, et rohkem ma Kaunase puiesteele ei lähe, sest ma ei tahtnud ennast nii palju tänaval pidžaama väel näidata.

0 vastukaja: