laupäev, detsember 03, 2016

Lumi jälle maas

Novembris oli kanalil nii paks jää peal, et inimesed kõndisid seal peal ja läbi ei kukkunud. Vahepeal sulasid ära nii lumi kui ka kogu kanali jää, nagu poleks seda olnudki. Nüüd on ilmad jälle külmemaks läinud ja uus lumi maha sadanud. Eile kirjutasin blogi rubriigis "kommentaar" sellest, et ujumine mulle eriti ei sobi. Aga suusatamine meeldib hoopis rohkem. Talvel on kanali ääres minu aeg. Eile kirjutasin veel sellest, kuidas algkooli ja põhikooli klassis meeldisid mulle füüsiliselt nõrgemad klassivennad rohkem. Tegelikult jälgisin samal ajal ka spordivõistluste ülekandeid, kus tahtsin, et vähemalt neil, kellele ma kaasa elasin, läheks hästi. Mulle ei meeldinud küll sportlased esimeses järjekorras selle järgi, kes on kiirem või aeglasem, vaid mis riiki nad esindasid. Aga natuke mõjutasid suhtumist ka muud tegurid, nagu sportlase või tema riiete välimus, nime kõla või saadud medalite arv.

Kui täna suusatama läksin, siis oli nõrk lumesadu. Kanali juures mulle ei meeldinud, et seal olid paugutajad. Seetõttu valisin sellise raja kanali esiküljel, et ei peaks neist mööduma. Kui teist pidi tagasi sõitsin, siis tulid nad mulle ikkagi vastu, aga nende kiituseks peab ütlema, et vähemalt sel hetkel nad pauku ei teinud. Läksin tegin teise ringi kanali tagumisel küljel. Esimesel küljel olin sõitnud täpselt samu jälgi mööda kahes suunas, aga teisel küljel tagasi keerates ma ei pannud raja hargnemise kohta tähele, seetõttu sõitsin ringikujulisemalt ehk kanali kahel küljel kokku kolme rada pidi. Ühtegi teist suusatajat ma ei näinud, küll aga jalutajaid, jooksjaid ja isegi jalgrattureid. Mul oli teist korda sel hooajal probleeme suusa jalast saamisega, aga nüüd ma vähemalt teadsin, et lõpuks peaks see õnnestuma. Suusakepiga ei õnnestunud jääd katkise kinnituskoha vahelt piisavalt palju välja puhastada, aga siis meenus, et olin blogis kirjutanud, et võiks proovida ka suuskade kandmiseks kokkupaneku klambrit. Sellega kraapima hakates sain suusa kiiresti alt. Võibolla mulle hakkaks ujumine ka rohkem meeldima, kui ma seda rohkem prooviks, aga kas peab kõiki alasid harrastama? Lapsena käisin nii suusatamas kui ka ujumas, siis meeldis ka suusatamine rohkem, kuigi mõni hetk ujumise juures oli meeldivam kui ma eile nimetasin.

0 vastukaja: