neljapäev, detsember 01, 2016

Voodi toidunõuks

Lahendasin suurt ristsõna, mis oli enne mind juba osaliselt ära lahendatud. Ka mina ei leidnud kõigile küsimustele vastuseid. Kui olin teinud ristsõnasid üleni üksi, siis olin vaadanud järjekorras kõiki küsimusi, aga nüüd vaatasin siit-sealt. Eelmine lahendaja oli kirjutanud nende vastuste kohta, milles ta ei olnud kindel, ruutudesse väiksemaid tähti. Mõnes ruudus oli nii palju väikseid tähti, et ma ei saanud aru, milline täht on millise sõna osa, ja ei suutnud oletatud sõnu kokku lugeda.

*
Läksin Vanemuise mäest alla ja kordasin mõttes mitu korda ühte enda luuletust. Jõudsin koju ja läksin tagumisse vannituppa. Oudekki oli pannud mu käele sideme, aga nüüd oli see lahti tulnud ja käsi oli veretäppe täis.

*
Tahtsin minna lugemisasutusse, et tegeleda uurimistööga. Aga raadios öeldi, et on kuulutatud välja kahepäevane lein, usklikele kolmepäevane. See tähendas vist, et asutused olid kinni, või vähemalt ei peetud leinapäeval nende külastamist viisakaks. Neljas töövaba päev oli veel pühapäev. Istusin oma voodi peal ja sõin teki seest toitu. Lusika peale sattus üks uss. Mul läks süda pahaks ja jätsin söömise pooleli. Toidu sees nägin veel teist ussi. Mõne olin vist juba ära söönud, aga kuna ma polnud seda märganud, siis need polnud mul südant pahaks ajanud. Tulin voodi pealt maha. Nägin, et selle sees ujus üks laternaga kala. Hoolimata sellest, et toit oli läbi keedetud. Siis seda kalaliiki 100 kraadi ei tapnud või oli tegelikult keedetud natuke madalamal temperatuuril. Rääkisin sellest emale.

0 vastukaja: