laupäev, september 05, 2020

Ilmumine sagenes

Saabus uudis, et täna algas Euroopas kollatõve epideemia. Võibolla see puudutas siiski ainult Venemaa sõjapiirkonda, kus oli halvem hügieen. Meie poole saabusid kaks tüdrukut. Algul arvasin, et nad on põgenikud kollatõve eest, aga siis selgus, et nad on juba ise nakatunud ja tulid oma nakatumisest teatama. Oli tõenäoline, et nüüd oli nakkus neilt mulle edasi kandunud.

*
Viimasel ajal ilmus mul "Loomingus" kaastöid sagedamini. Viimasest numbrist olin juba kaks asja enda kohta leidnud, nüüd leidsin samast numbrist kolmanda. Seal kirjutati, et ma olen "Loomingus" avaldatud luuletustes öelnud, et mul on raske elu. Nüüdse kommentaari avaldaja tahtis teada, mille poolest mu elu raske on. See näitas, et ta polnud mu esimest raamatut lugenud, muidu ta oleks teadnud. Mõtlesin, et ma ei vasta talle midagi. Aga kuna see kirjutis on mu enda loomingu kohta, mitte tõlgitud või koostatud raamatute, siis annan sellele viite oma koduleheküljel. Kirjutise žanriks märgin 'repliik'. Hiljem ärkasin ühes majas, kus me elasime. Meil olid külalised. Ühe külla tulnud tüdruku nägu tundus tuttav. Mõtlesin, et see on vist kunagi Kerstini sünnipäeval kohatud Kerstini klassiõde. Aga siis ta peaks olema praegu vanem, nii et tõenäoliselt on siiski tegemist mõne vennatütre klassiõega. Kell oli juba palju. Mõtlesin, et ütlen vabanduseks, et ma magasin nii kaua, sest magamise keskel oli seoses uue "Loomingu" numbri ilmumisega auk.

0 vastukaja: