esmaspäev, september 07, 2020

Malelaud laenuks

Viibisin maleturniiri ruumis. Mulle tehti märkus, et ma vaiksem oleksin. Vastasin, et viimased mängijad on nii korralikult vaiksed, et mul läks meelest, et üks mäng veel käib. Vaatasin pealt teist mängu. Seal jättis üks mängija kuninga tulle ja oli kaotanud. Aga kohtunik märkis tabelisse viigi. Ütlesin, et minu meelest lõppes mäng ühe poole võiduga, võib mängijatelt üle küsida. Kohtunik küsis üle ja parandas tabelis tulemuse ära. Mul oli mitu isiklikku malelauda. Kohtunikul oli malelauda vaja, laenasin ühe talle. Rääkisin, et ise eelistan suuremate ruutudega malelauda, aga teised valivad väiksema, sest suur on kulunum. Kohtunik võttis väiksema vastu ja ütles: "Täh. Nüüd mine ära." Leidsin, et ta oleks võinud öelda: "Suur aitäh."

0 vastukaja: