pühapäev, september 13, 2020

Värvimise protsent

Meil oli külas Helen. Mina olin oma toas üksi, teised olid suures toas. Nad olid värvinud lihavõttemune ja nii, et koor sai üleni värviga kaetud. Valmistusin oma muna värvima. Hüüdsin, et ma värvin nii, et osa koort jääb valgeks. Helen hüüdis vastu, et ma seda tänavu ei teeks, üleni värvitud muna on ilusam. Vaatasin teiste värvitud mune. Kuna neil üldse valget pinda ei olnud, nägid nende munad sünged välja. Ma olin varem ka vahel muna üleni ära värvinud ja mul oli see hästi õnnestunud. Võibolla Helen sai aru, et ma tahan jätta veel rohkem valget pinda kui ma tegelikult tahtsin. Mõtlesin, kas valge ei olegi värv.

*
Kõndisime Kaunase puiestee bussipeatuse koha pealt kesklinna suunas. Ütlesin, et üks latern on teistest heledam. Ta tundub seda heledam, et temast järgmine latern on kustus. Leidsime maast vedelemast mitu isa luulekogu eksemplari. Oletasime, et need võivad olla kaubaauto pealt kukkunud. Aga kui koju jõudsime, siis tuli meile meelde, et ema oli hiljuti kapist võtnud ühte teist raamatut. Ta võis ühte raamatut võttes kogemata teise ka välja tõmmata ja see võis sellepärast maas vedeleda.

0 vastukaja: