laupäev, september 19, 2020

Tuppa sööma

Seisime oma maja ees. Üks pikk auto manööverdas. Tundus, et ta tahab otsa sõita. Põgenesin tema eest teisele poole maja, kus hiilisin maja serva ääres põõsaste vahel, et otsa sõitmist raskemaks teha. Läksin tuppa. Seal ütles Henn, et kui mina koju tuleksin, siis saaks maale sõita. Mulle tundus, et ta ei taha muidu ka sõita ja ei sõida ka nüüd. Läksin kööki. Hammustasin ühte toitu. Mulle tuli meelde, et käed võivad olla koroonased. Pesin neid. Mõtlesin, et enne käte pesemist võisin teha selle toidu koroonaseks, aga seda kohta ma veel ei hammustanud. Õigem oleks see toit nüüd söömata jätta. Või õigem on see ära süia, muidu sööb seda keegi teine ja võib minu vea tõttu ise koroona saada. Läksin tuppa. Seal oli ühte seefiri sarnast piruka suurust asja. Kahtlesin, kas kõigile terve tükk jätkub. Küsisin, kui palju võib seda võtta. Ann vastas, et igale ühele üks. Hakkasin seda sööma. Hakkasin kahtlustama, et Ann oli selle lause mõne teise toidu kohta öelnud, ta ei pruukinud minu küsimust tähele panna.

*
Meile saabus külalisi. Mõtlesin, kas täna on kellegi sünnipäev. Arvutasin, et isa ega ema ümmargust sünnipäeva tänavu aastal ei ole. Võibolla neil on siis pulma aastapäev. Arvutasin, et ümmargust pulma-aastapäeva ka tänavu ei ole. Aga mõtlesin, et võibolla on kuldpulm, see peaks olema viie, mitte nulliga lõppev arv aastaid.

*
Olin ammu oma kodueheküljele juurdepääsu kaotanud. Kodulehekülg rippus veel üleval, aga keegi oli parooli ära muutnud. Olin seal olnud materjalid järk-järgult ka blogisse üle kandnud. Aga vahel oleks tahtnud vaadata oma kodulehekülge algkujul. Seda ma ei riskinud teha, sest kaaperdaja võis olla kodulehekülje viirusega nakatanud.

0 vastukaja: