esmaspäev, september 21, 2020

Pilvepragu

Ühes ehitises puhkes revolutsioon. Osalesin selles vee viskamisega.

*
Ühele väikeste majadega tänavale kogunes rahvas. Läksime ühte majja sisse. Rääkisin ühele poisile, et ma olin tasulises magistriõppes, aga doktoriõppes ei võetud mind isegi tasulisse õppesse. Ta oli magistriõppes õppinud minuga samal ajal ja teda polnud ka doktoriõppesse võetud.

*
Kõndisin mööda teed. Taevas olid pilved ja keskel oli heledam pragu. Siis hakkas see pragu sulguma. Ütlesin, et kaks hiiglast panid ninad kokku. Kui pragu oli sulgunud, hakkas vihma tibutama, nagu oleks saju jaoks sulgumine vajalik olnud. Aga võibolla oli pragu olnud otse peakohal. Läksin ülikooli õppehoonesse, kus oli õppeaasta algus. Istusin viimasesse pinki ja pildistasin ruumi hõredalt täitvat rahvast. Kui foto oli paberil, siis lõikasin lastega osa küljest ja jätsin täiskasvanud alles. Laste küljest lõikamise kohta öeldi kõrvalt, et neid ei olnud vaja. Kui inimesi oli pildil vähemaks jäänud, siis tundsin ära, et nende inimeste hulgas on mitu minu õppejõudu. Nüüd oli mul fotoaparaat ja sain teha kroonikafotosid. Ma ei teinud palju korraga.

0 vastukaja: