neljapäev, september 10, 2020

Turniiri asemel

Kaks maletajat on kirjutanud mulle Uusi turniiri lähenemisest ja loodetakse alustada ka päevakeskuse uut hooaega muudetud nädalapäeval, aga ma ei taha koju nakkust tuua. Täna mängisin Vint.ee-s kolm partiid. Esimene oli kasutajanimeta vastasega. Kaotasin materjali, siis sain ise materiaalse ülekaalu, aga mulle pandi matt. Seejärel mängisin kaks partiid vastasega, kellel oli hetkel minust madalam reiting. Esimeses mängus alistusin, kui mul oli nii nuppe kui ka aega vähem, teises jõudsin võidetud lõppmängu ja vastane alistus. Kahe reitinguarvestusliku mängu kokkuvõttes langes minu reiting 1823-le. Vint.ee-s mängitakse ka turniire, aga kodust turniiriga liituda ei ole kõige mugavam, kui iga hetk võidakse mult midagi küsima tulla. Täna pärast ühele vastasele mängukutse saatmist ka tuldi. Lühemate matšidega tõuseb minu reitng tõenäoliselt kõrgemale, sest pikema mängu korral võin hakata närveerima, kas suudan edu hoida. Teiselt poolt suurema mängupraktikaga võib ennast tugevamaks treenida, aga kas seda peab tegema just välkmalega? Jakobi tänava maleklubis Kullamaa rääkis, et välkmale midagi ei arenda. Abram arvas, et avangulõkse sellega siiski õpib. Aga suurmeister Kanep on soovitanud välkmale ära keelata.

0 vastukaja: