teisipäev, veebruar 09, 2021

Asjata neelamine

Toimus psüühikahäiretega inimeste kogunemine. Üks rääkis, et ta magab sügavalt kolmandik ööd, ülejäänud osa ööst näeb ta kujutluspilte. Ta ütles, et üks teine rohi aitab tal paremini magada kui unerohi. Minu kõrval istuv naine hakkas köhima. Tõmbusin eemale, sest tal võis olla koroona. Siin kokkutulekul võis üldse koroona levida.

*
Üks poiss jõi rohupudeli tühjaks. Ütlesin, et see rohi ei ole mõeldud allaneelamiseks, vaid korraks suhu võtmiseks. Poiss näitas, mis raamatut ta tavaliselt on neelanud. Vaatasin, et see on kergem raamat. Ütlesin, et see raamat on küll allaneelamiseks, aga tänane mitte. Teised ruumis istujad ütlesid meile, et me vait oleksime. Ma ei jäänud vait, vaid hakkasin sosinal rääkima.

*
Mängusaalis pandi malenuppe peale. Mõtlesin, et selle turniiri võiks mängida nii, et kõik on lühikeste pükstega. Üks laps ütles, et ta kardab mind, sest ma olen võõras. Tegelikult olin kogu aeg temaga samas ruumis olnud, ainult ruumi teises otsas.

0 vastukaja: