pühapäev, veebruar 07, 2021

Kursuse pingerida

Tõusin hommikul üles. Ema oli ka juba üleval. Vaatasin kella. Kooli minekuks oleksin pidanud tõusma pool seitse, aga praegu oli 20 minutit vähem. Isa tuli oma magamistoast ja küsis, miks mina juba üleval olen. Vastasin, et ma lähen kooli. Isal ei olnud meeles, et ma koolis käin. Aga mõtlesin, et võibolla on tõesti juba suvevaheaeg. Tegelikult ei saa veel olla, sest eksameid pole veel olnud. Läksin väiksesse kööki, kus oli mitu arvutit. Ühel arvutil oli akust veel ainult 5 protsenti täis. Tahtsin teda laadima panna, aga polnud kindel, kuidas see käib. Oli oht midagi valesti teha. Vaatasin, et üks arvuti on laua pealt põrandale kukkunud. Alles natukese aja eest oli ta laua peal. Ühest arvutist tõusis suitsu.

*
Lugesin ajakirja "Tuna". Seal oli toodud ühes artiklis näitena ära meie kursuse õppeedukuse pingerida. Selgus, et mina olin õppeedukuselt kursuse seitsmes. Aga seda siis, kui võeti arvesse saavutatud kohad esimesest kuuendani. Kui vaadati ainult eksamite esikohti, siis olin kursuse teine. Veel rohkem esikohti oli saanud ainult I. Sahk. Kogu kursuse nimekirja polnud ära toodud, umbes 50 üliõpilasest oli nimetatud umbes 36. Välja olid jäänud kõige halvema õppeedukusega üliõpilased. Vist need, kes polnud saavutanud esikohta ühelgi eksamil. Lehekülg varem oli väiksem tabel, kus oli nimetatud ainult 6 parimat üliõpilast. Algul arvasin, et see arv oli valitud selleks, et mind välja jätta, kui mina olin seitsmes. Siis vaatasin, et see väiksem tabel polegi meie kursuse, vaid ühe varasema aastakäigu kohta.

0 vastukaja: