pühapäev, veebruar 28, 2021

Uuesti kasutusse

Olin varem malepartiisid üles kirjutanud. Vend tahtis, et ma teeksin seda veel. Seetõttu kirjutasin ka täna ühe malepartii paberile üles, vend kirjutas sama partii teisele paberile. Mõtlesin kirjutada, et ma otsisin, millises vihikus on veel partii üles kirjutamiseks ruumi, ja ainus vihik, kust ma seda leidsin, oli vana kamba vihik. Asusin teele kamba liikme Kerstini sünnipäevale. Ta elas ühes majas, mille trepikojas tuli mulle vastu laps, kes nägi välja umbes samasugune, nagu Kerstin vanasti. Aga Kerstin ise ei saanud enam laps olla.

*
Meil oli uus arvuti. Tõnu ja Klaus kaklesid, kumb saab sellega mängida. Viisin Tõnu kaklemise lõpetamiseks kööki ja soovitasin talle alternatiivset tegevust. Tõnu ütles, et teda see tegevus ei huvita, ja ta läks tuppa tagasi. Mõtlesin, et kuni igal pere liikmel ei ole oma arvutit, ei ole kaklemise põhjus kõrvaldatud. Tänaval rääkisin ühele võõrale naisele, et ma olen kas viimasel aastal tugevamaks läinud või on vendadel lihtsalt minuga kaklemiseks huvi väiksem kui omavahel kaklemiseks. Enne bussist väljumist mõtlesin, et võibolla peaks rääkima ka selle naise dekolteest.

0 vastukaja: