kolmapäev, veebruar 10, 2021

Väikelinnast lahkumine

Mängisin Peeboga malet. Andsin etturi ära, aga tänu sellele võitsin. Pärast mängu lõppu analüüsisime juhtunut. Peebo sai hoolimata kaotusest partiist paremini aru kui mina. Läksin ruumi teise otsa, kus olid üks klassivend ja Triin. Rääkisin, et ma ei saa malereeglitest aru, kui nupp on söödav, kas siis löömine on terve nupu või selle ühe tükikese löömine? Läksin isa tuppa ja puhusin arvutite klaviatuuride pealt tolmu maha. Hakkasin kartma, et puhudes ajasin klaviatuuri peale süljepritsmeid, need vajuvad arvuti sügavusse ja arvuti võib lühisesse minna. Aga kui lasta arvutil enne tööle panemist ära kuivada, siis vast midagi ei juhtu.

*
Olin Elva moodi linnas. Mul oli järve äärde jõudmisest erinevaid mälestusi, aga nüüd tegin kindlaks, et vaatepilt sõltub sellest, millist mööda kolmest tänavast järve äärde jõuda. Järvevesi uhus kaldal olevaid asju. Pidime koju sõitmiseks bussi peale minema. Ma ei läinud Antti ja tema kaaslasega koos, vaid eraldi. Mõtlesin, et küll on hea, et ma ülikooli füüsikat õppima ei läinud, muidu mõtleksin kogu aeg, et Antti on minust targem, aga ajaloos olen ise kõige targem. Olin bussis ja otsisin, kas mul pilet ka on. Ringi hakkas liikuma kontroll, võibolla just sellepärast, et ma näitasin välja, et mul piletit ei ole. Mõtlesin, et proovin osta selle kontrolli käest.

0 vastukaja: