neljapäev, veebruar 18, 2021

Värvimälu

Täna sai üks natuke ümmargusem arv täis ja tegin talve 15. suusasõidu. Väljudes näitas kraadiklaas -11. Nagu ma õigesti oletasin, panin nii külma ilmaga jälle liiga paksult riidesse. Suusatades tegin vist talve esimese selja tagant möödasõidu. See oli selle võrra kergem, et eessõitja arvatavasti selja tagant sahinat lähenemas kuuldes jäi ise seisma. Pärast esimest ringi kanali otsal arvasin, et vastutulijale teed anda pole vaja, sest ta tundus olevat minu rajast paremal. Aga kohtumise hetkel oli ta hoopis minu rajast vasakul, nagu ma oleks algul valesti näinud ja ta oleks viimasel hetkel kõrvale astunud. Varasematel sõidupäevadel olen kirjutanud punase jopiga suusatajate arvust. Täna pidi neid olema vähemalt kolm erinevat, sest sama inimene poleks saanud nii kiiresti asukohta vahetada. Seda, kes minust natuke taga pool sõitis, nägin ilmselt mitu korda sama inimest, nii et kokku oli üle kolme nägemiskorra. Nägin ka punaste riietega jalakäijaid, teiste suusatajate ja jalakäijate riidevärvid meelde ei jäänud.

0 vastukaja: