kolmapäev, veebruar 17, 2021

Unenäod lugemisvarast

Näitasin Kristerile, et ma loen romaani "Tšingis-khaan". Krister oli seda vist ise ka lugenud.

*
Lugesime vendadega ühe romaani köiteid. Esimest köidet olin mina esimesena lugema hakanud, teised järgnesid minu eeskujule.

*
Otsisin raamatut, kus oleks kirjas Oktoobripöörde aegne enamlaste otsus, mida teha endiste võimudega. Leidsin sellise raamatu aknast välja vaadates. See, mida otsustati teha, ja see, mida tegelikult tehti, ei olnud omavahel kooskõlas.

*
Läksin jalutuskäigule. Mul olid jalutuskäikude jaoks kindlad marsruudid, aga täna mõtlesin kõndida kaugemale kui ühelgi varasemal korral. Nii oleks koju tagasi jõudmine veel rohkem aega võtnud.

*
Olin Paide aias. Sõin tomatit. Tomati ülejäägid mõtlesin visata kompostihunnikusse. Minu teada toores tomat oli mürgine. Aga eemal üks inimene rääkis teisele, mis oli juhtunud, kui ta sellist oli söönud. Kogu aeg üks inimene rääkis ja teine ainult kuulas.

0 vastukaja: