reede, veebruar 05, 2021

Sõnadepaber

Oli inglise keele tund. Tänaseks oli olnud sõnu õppida. Õpetaja küsis mult ühte väljendit. Ütlesin ühe sõna ära, siis lisasin, et ma ei mäleta, mis sõna õpetaja teisena küsis. Teise väljendiga läks sama moodi. Kui ühelt klassivennalt väljendit küsiti, jäi tema kohe vahele, et ta pole õppinud. Minul oli paber nende sõnadega laua peal, aga õpetaja polnud seda tähele pannud. Õpetaja andis mulle tagasi kirjaliku töö. Töö pikkus oli neli lehekülge, selle erinevaid osi oli hinnatud eraldi ja iga osa eest olin saanud hindeks kolme. Mõtlesin, et seda peetakse vist normaalseks hindeks. Küsisin õpetajalt, kas ülikoolis on vähem range hindamine, kui ülikoolis on mul peaaegu kõik hinded viied. Õpetaja vastas, et võib küll olla. Lahkusime klassiruumist. Esimese korruse fuajees panin käed prügikasti lähedale, kuigi prügikastis võis olla pisikuid. Läksime tundi ruumis 119. Minu pinginaaber rääkis, et ta tahab kuskile minna käterätt ümber.

0 vastukaja: