neljapäev, veebruar 11, 2021

Valitsuse otsus

Valitsuse otsusel toodi Eestisse venelasi juurde. Oli niigi kaevatud, et Eestis langetatakse metsa liiga palju, nüüd uued sisserändajad hakkasid seda langetama veel kiirendatud tempos. Läksime kolmekesi teki alla ja ei saanud välja tulla, sest lae peal oli auk ja sealt vaatasid pööningule läinud uued sisserändajad sisse. Varem polnud keegi pööningul käinud. Korteris käis ka üks tuttav maletaja, kes mind narris. Siis pööningul tegevus lõppes ja meile tulid uued külalised. Üks neist küsis, kes on ilma riieteta, ta tunneb lõhna järgi, et keegi on. Vastasin, et mina olen, ma ei saanud riidesse panna, sest pööningult vaadati sisse. Siis parandasin, et ma ei ole ju ilma riieteta, kui mul on tekk peal. Kõndisime tänaval. Sama külaline küsis, mis lind laulab. Vastasin, et tihane. Küsija ütles, et õige. Seletasin, et ma õppisin tihase laulu selle järgi selgeks, et üks lind laulis piip-piip-piip ja mulle tulid meelde laulusõnad: "Tii-tii-tihane, va-va-varblane."

0 vastukaja: