reede, juuni 11, 2021

Kahtlustaja

Kohtu-uurija kahtlustas mind kuriteos. Minu vennad andsid talle minu kohta hea iseloomustuse. Kohtu-uurija ütles, et tema sellist iseloomustust ei usu. Ta andis osaliselt järele, et võibolla ma uuemal ajal olen vendadelt head käitumist õppinud. Vennad ütlesid, et ma olen alati hästi käitunud.

*
Vaatasin ülikooli õppehoone kabineti uksest sisse, aga ei sisenenud, sest seal ühte inimest parajasti võeti vastu. Ruumis olevad mehed kutsusid mind siiski sisse. Küsisin, kas õppeaega saab üks aasta pikendada. Vastati, et saab küll. Ütlesin, et ma ei pruugi selle aastaga ka ülikooli lõpetatud saada, sest olen samal ajal ka magistriõppes. Mind võeti magistriõppesse vastu, kui bakalaureuseõpe ei olnud veel lõpetatud. Ja kolmandaks teen ma samal ajal tööd.

0 vastukaja: