kolmapäev, juuni 09, 2021

Tundus tuttav

Olime ühes saalis ja tegime teatrit. Kui vaenlane lähenes, pidid kõik peitu minema. Teised peitsid nurka, mina laua alla. Lõpuks teatas kojamees, et seda vaenlast pole olemas, vaid tema mängis seda, et inimesi võimalike ohtude eest hoiatada.

*
Ühe ajaloolise isiku sugulaste kohta oli selgunud uusi andmeid. Vastasin suures ajaloolistis selleteemalisele kirjale. Seepeale kirjutas üks listi liige, et ta ei tea, mida minule eelnev kirjale vastaja ning mina öelda tahtsime, aga et meie kirjad ei käinud nende sugulaste kohta. Mõtlesin, et selles listis vist otsitakse kõigist minu kirjadest vigu. Vastaks, et kes seostest aru ei saa, see mõelgu. Olin ajalootunnis, mida andis üks meesõpetaja. Algul kuulasin niisama, aga kui õpetaja mainis ühte asja, mida ma varem ei teadnud, siis haarasin õpiku, et sealt selle kohta vaadata. Õpetaja näitas mulle, et sisukord pole õpiku lõpus, vaid alguses. Televiisorist tuli film, kus kõlas kaamera kiire liikumise taustal muusika. Tundus, et see on sama film, mida ma ükskord lapsena nägin ja mis mulle väga meeldis. Aga uuel vaatamisel ei jätnud film enam nii võimsat muljet kui tol korral.

0 vastukaja: