laupäev, juuni 26, 2021

Teine vaktsiinisüst

Eile läksin teist koroonavaktsiini süsti saama. Esimese süsti puhul sai kellaaega ise valida, aga teise puhul anti kellaaeg ette. Vaktsineerimismajas tuli mask ette panna. Mulle öeldi, et ma panin selle pahupidi. Vastasin, et esimest korda. Öeldi, et hakkab meelest minema. Keerasin vastavalt soovitusele maski ümber ja läksin edasi. Enne süsti küsiti, kas eelmine kord kõrvaltoimeid oli. Soovitati, mis rohtu sel korral kodus võtta. Küsiti, kumba õlga süst teha. Mäletasin, kumba õlga tehti eelmine kord ja arvasin, et nüüd tuleb teha teisele poole, aga öeldi, et see tehakse mõlemal korral samasse õlga. Pärast süsti pidi veerand tundi jälgimise all istuma, seda sisustasin heade luuletuste mõttes lugemisega. Algul mõtlesin tegeleda proosalausetega, aga alustada tahtes ei tundnud selle jaoks jõudu. Kodus soovitati, et ma enne rohtu ei võtaks, kui mõni kõrvaltoime ilmneb. Erinevalt esimesest korrast oli peavalu, aga see oli nõrk. Pärast lõunasööki kõht korises, aga seda ravisin kummeliteega, mitte tabletiga. Järgneval ööl oli uni lühem kui heaks peetakse ja ärgates on süstiõlg valusam kui magama minnes. Loodetavasti see varsti möödub ja mul on plaanis pärast vaktsineerimisest nädala möödumist hakata tegema asju, mida ma seni nakkusohu tõttu edasi olen lükanud.

0 vastukaja: