teisipäev, juuni 01, 2021

Uus tutvus

Kuulasin ühte loengukursust. Olin vahepeal ühest loengust puudunud, aga täna läksin jälle kohale. Õppejõud võis mulle halva hinde panna. Kui mul oleks saanud eksamil pastakas tühjaks, oleksin läinud õppejõu juurde ja küsinud, kas ma võin vahepeal poes uut pastakat ostmas käia. Oleks olnud võimalik ka pinginaabrilt küsida, ega temal teist pastakat ei ole.

*
Mul oli uus kontakt, kes elas ühes Eesti väikemaakonnas. Mõtlesin, et kopeeriks selle informatsiooni oma teistele kontaktidele. Olin selle poisiga samas ruumis ja näitasin talle oma vana vihikut. Ta vaatas seda huviga. Lõpuks ütlesin, et ma ei lugenud enne näitamist ise läbi, võibolla ma andsin midagi salajast lugeda. Poiss ütles, et tema küll ei tea, mis seal salajast võiks olla. Ta rääkis, et kirjutamine võiks käia nii, et täis saanud pind tehakse puhtaks ja hakatakse otsast peale kirjutama. Mõtlesin, et ta võib mulle järgmine kord tänaval tere öelda, aga ma ei tunne ühepäevalise koosviibimise järel veel ära. Püüdsin tema näojooni meelde jätta. Vaatasin, et ta sarnaneb ühe klassivennaga, võibolla ongi tema.

0 vastukaja: