pühapäev, juuni 13, 2021

Õpetajate päev

Läksin kooli peatrepist alla. Vastu tuli õpetaja Holts. Ta küsis, miks ma puudusin. Vastasin, et mul oli palavik. Mitte küll suur, ainult 37,1, aga mul oli ka muid haigussümptomeid. Ma olin olnud haige kaks korda järjest, ühel neist kordadest oli palavik suurem olnud. Ja nüüd oli maailmas tekkinud koroona, mistõttu ei tohtinud enam väikse palavikuga ka koolis käia. Läksin koolisööklasse. Seal ei söödud, vaid kuulati õpetajate päeva jutlust. Uurisin, kas tohib ikkagi sööma hakata. Üks naisõpetaja küsis, kas mul on söögitalong. Andsin talle ühe talongi, aga see oli mitu aastat vana. Mul oli samas plastümbrises veel söögitalonge. Küsisin õpetajalt, mis ta arvab, kas ma pean endale kantseleist uue söögitalongi küsima, ma olen vahel söönud ka ilma talongita. Õpetaja arvas, et ma pean kantseleisse minema. Seal olid täna tavaliste töötajate asemel õpilased, kes mängisid õpetajate päeva puhul töö tegemist. Küsisin nende käest söögitalongi. Nad ütlesid, et selle eest tuleb maksta 12 eurot. See oli kümnendik mu kuusissetulekust. Maksin raha ära ja sain talongi kätte. Varem olin kõik talongid saanud raha maksmata.

0 vastukaja: