esmaspäev, juuni 07, 2021

Varasem kellaaeg

Võrgus oli olnud Fischeri male mängijaid vähe, aga nüüd sai hakata ennast kirja panema Fischeri male meistriliigasse, kus oli registreerujaid rohkem. Küsisin, kas liigas võib mängida ka ilma meistritasemeta. Olin tulnud täna spordikooli vaatama tavalisest varasemal kellaajal, aga varsti saabusid ka Rei ja mõned üliõpilase moodi mängijad. Alustati turniiriga. Mina jäin esimeses voorus vabaks, aga mulle anti üks vastane, kes turniiril ei osalenud. Ta ütles, et ei taha mängida, aga hakkas siiski mängima. Mängus tuli mõlemal ette valekäike. Ühel korral mulle tundus, et vastane tegi kaks käiku järjest. Kahisin kaks vankrit vigurite vastu, aga lootsin, et varsti tuleb matt. Mul oli enda kuningas ka ohus, sellest hoolimata lootsin vastase kuningale mati panna. Lõpuks kuulutasin mängu endale võidetuks, põhjendusega, et valekäik on kaotus. Ütlesin, et valekäike tegid küll mõlemad, aga vastane tegi viimasena ja rohkem, ühel käigul mitu.

0 vastukaja: